Friday, June 17, 2011

What If

I saw this in my friend's blog. seriously got abit same feeling as her....have a look..have u ever experienced this?

如果是你。。。

如果你很认真地告诉他一些事情,
他只给了你 == 这个符号,
你有什么心情?

我会后悔,
后悔告诉他。

我希望我是小叮当,
把时间倒退,
不愿把时间花在他身上。
我情愿对着镜子,
把事情讲给自己听。

我是说真的。

hmm...

No comments:

Post a Comment